Obchodní podmínky
Zhotovitele: RG Car s.r.o.
se sídlem Pávov 84, 58601 Jihlava
IČ: 015 177 67
společnost je zapsána v OR vedeném Městským soudem v Brně oddíl C., vložka 78442
(dále jen „ zhotovitel“)
Preambule
Tyto všeobecné obchodní podmínky platí dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném
znění, (dále jen „OZ“). Veškerá vzájemná práva a závazky se řídí zejména ustanoveními §2586 až
§2635 OZ, a dalšími souvisejícími ustanoveními OZ, které souvisí s těmito obchodními podmínkami a
prováděním díla, pokud nejsou upravena odchylně rámcovou smlouvou v případech, kde se lze
odchýlit od dispozitivních ustanovení OZ a jinak se řídí kogentními ustanoveními OZ, která dopadají
na tento smluvní vztah založený všeobecnými obchodními podmínkami.
Zhotovitel je společnost zabývající se dlouhodobě na českém trhu diagnostikou v automobilovém průmyslu. S tím souvisí i nová oblast a to čištění filtrů částic dieselových motorů, kdy v této oblasti zhotovitel používá zařízení Advanpure – AD 4000A.
Zákazník požaduje vyčištění DPF provádí servis a opravy osobních a nákladních vozidel a má zájem vstoupit souhlasem
I.
1.1. Předmětem těchto obchodních podmínek je závazek zhotovitele na základě objednávky zákazníka zajistit pro zákazníka kompletní službu čištění filtrů částic (DPF / FAP) v osobních a nákladních vozidlech objednatele a to za sjednanou cenu.
II.
2.1. K vzájemné spolupráci dojde na základě objednávky zákazníka u zhotovitele, kterou provede
zákazník přes objednávkový formulář na internetových stránkách zhotovitele www.vycistimedpffiltry.cz. Po obdržení objednávky zhotovitel potvrdí objednávku zasláním zprávy na e-mail zákazníka uvedený v objednávce v době do 24 hodin od objednání a tímto potvrzením objednávky (akceptací zhotovitele) je uzavřena vzájemná spolupráce. Další možností uzavření vzájemné spolupráce je osobní předání filtru včetně sepsání zakázky. V potvrzení objednávky bude uvedeno číslo zakázky, pod kterým
bude objednatel dostávat pravidelně zprávy o stavu objednávky. V případě, že zhotovitel nepotvrdí
objednávku, není závazná spolupráce uzavřena a zhotovitel není povinen provést objednanou službu.
2.2. Předmětem obchodních podmínek je zajištění čištění filtrů částic technologií ADVANPURE, a to
v následujícím rozsahu dle článku 2.3.
2.3. Zhotovitel se zavazuje k následujícímu postupu:
- kontrola stavu filtru
- zvážení
- vyčištění filtru
- vysušení filtru
- vystavení protokolu
Standardně bývá pořizována fotodokumentace (není podmínkou)
2.4. Zhotovitel se zavazuje zajistit splnění předmětu obchodních podmínek zpravidla do 3 dnů od
předání filtru od zákazníka s tím, že termín se může prodloužit v závislosti na dalších okolnostech. O průběhu zakázky a čase dodání vyčištěného filtru bude zákazník vyrozumíván pravidelnými zprávami o stavu zakázky na jeho e-mail.
III.
Práva a povinnosti zákazníka
3.1. Zákazník je povinen při objednání čištění dle těchto obchodních podmínek provést tyto úkony:
- demontáž výfuku z vozidla
- uvést pravdivé údaje (počet ujetých km, zdali existuje nějaká okolnost, která by měla vliv na zanesení filtru – např. zdali se ztrácí olej v motoru, stav vstřikovačů ,stav turbdmychadla. Dále je povinen uvést pravdivé údaje o vozidle, značku typ a specifikaci motorového oleje.
3.2. Po dokončení předmětu zakázky (po provedení vyčištění filtru) a jeho vrácení zákazníkovi je
zákazník povinen, po namontování výfuku na vozidlo, provést kontrolní diagnostiku vozidla a
zachovat protokol o naměřených hodnotách dle postupu daného zhotovitelem, který je součástí předávacího protokolu.
3.4. Zákazník dále souhlasí s tím, že zhotovitel je oprávněn uplatnit k výfuku vozidla, u kterého
zajišťuje provedení čištění, zadržovací právo dle §1395 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. a to až do doby
úplného zaplacení ceny zakázky.
IV.
Práva a povinnosti zhotovitele
4.1. Zhotovitel garantuje vyčištění filtru zpět na 95% účinnost v případě, že je před provedením čištění filtr plně funkční.
4.3. Zhotovitel je dle dohody se zákazníkem oprávněn uplatnit k výfuku vozidla, u kterého zajišťuje
provedení čištění, zadržovací právo dle §1395 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. a to až do doby úplného
zaplacení ceny zakázky ze strany objednatele dle uzavřené smlouvy.
V.
Cena za provedení služby
5.1. Cena za zajištění čištění filtru je součástí zakázkového listu, který je předán zákazníkovi.
Pro smluvní partnery je poskytována individuální sleva.
5.2. K cenám bude připočteno DPH dle platné a účinné právní úpravy k datu zdanitelného plnění.
VI.
Platební podmínky
6.1. Zhotovitel vystaví fakturu na cenu dle zakázkového listu ihned po potvrzení objednávky zákazníka. Cena bude zaplacena zákazníkem na základě fakturace zhotovitele a to v termínu splatnosti uvedeném na faktuře. Do doby úplného zaplacení ceny má zhotovitel právo ponechat si ve svém držení filtr určený k vyčištění.
VII.
Odpovědnost za vady a nadstandardní záruka
7.1. Zhotovitel odpovídá za provedení zakázky v souladu s těmito obchodními podmínkami a dle z.č.
89/2012 Sb.
7.2. Jakmile zákazník zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu zhotoviteli, aby vada mohla být
přezkoumána. Vytkl-li zákazník vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění
po dobu, po kterou zákazník nemůže vadný předmět užívat. Podmínkou pro vznik odpovědnosti
zhotovitele za vady vyčištění filtru je to, že zákazník provede všechny úkony a postupy (kontrolní
diagnostiky) stanovené zhotovitelem a to dle předávacího protokolu.
7.3. Zhotovitel garantuje vyčištění filtru zpět na 95% účinnost, pokud je před čištěním filtr opravdu
plně funkční. V případě zjištění, že filtr funkční není a tedy není možné provést jeho vyčištění na 95%
účinnost, je zhotovitel oprávněn vrátit filtr spolu s protokolem o zjištění závady funkčnosti filtru zpět
objednateli. Náklady za dopravu filtru je v takovém případě povinen hradit zákazník, nehradí však
cenu čištění.
7.4. Zhotovitel poskytuje standardní záruku v délce 12ti měsíců.
7.5. V případě reklamace filtru musí zákazník doložit vyplněný "reklamační
protokol", který je uveden na stránkách www.vycistimedpffiltry.cz. Jelikož k vyplnění reklamačního
protokolu je nutné provedení diagnostických měření v servisu, která mohou být servisem dále
zpoplatněná, zavazuje se zhotovitel proplatit tyto práce zákazníka v rámci vyřízení kladné reklamace a to do výše maximálně 2.000,-Kč bez DPH. V případě nevyhovění reklamaci, přechází náklady za
diagnostiku na zákazníka a ten je povinen je uhradit.
VIII.
Závěrečná ustanovení
8.1 Změnit nebo doplnit obchodní podmínky může zhotovitel pouze po předchozím upozornění
zákazníka.
8.2. Objednávkou zákazník prohlašuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí
s nimi.
8.3. Vztahy mezi spolupracujícími stranami výslovně v těchto obchodních podmínkách neupravené se
řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších
předpisů, v souladu s preambulí těchto obchodních podmínek.